قانون برنامه سوم توسعه در نظم حقوقی کنونی (ویرایش دوم)​​​​​​​

صاحب اثر:
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور
معاونت امور پشتیبانی


 تدوین و تنقیح:
سعید جلالی

ناشر:
مرکز مدارک علمی و انتشارات
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور
​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​سال چاپ: بهمن ۱۳۸۰

معرفی کتاب

دریافت مقدمه کتاب

در فاصله چاپ نخست این مجموعه تا چاپ دوم که اکنون در اختیار صاحب­نظران و کاربران عزیز قرار می­گیرد، این اثر مورد عنایت سروران و عزیزانی قرار گرفت که در رأس آنان رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید محمد خاتمی قرار دارند که طی نامه شماره ۳۰۷۰۸ مورخ ۱۰/۷/۱۳۸۰ مراتب لطف و تقدیرشان را به عنوان جناب آقای دکتر محمد ستاری فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، نسبت به انجام این وظیفه کوچک ابراز داشتند. عزیزان دیگری نیز این مجموعه را از نقد ارزشمند خود بهره­مند نمودند که وظیفه حقیر و سایر همکاران را در بهبود کیفیت و غنی سازی آن دو­چندان نمود. با بهره­گیری از مجموعه آنچه طی این مدت دریافت شد و نیز کاستی­هایی که ضرورت انتشار سریع، به ناگزیر بر آن تحمیل نموده بود، چاپ دوم با تغییرات، اصلاحات و الحاقاتی بدین شرح تقدیم علاقمندان می­گردد​​​​​​​.

خواهشمند است جهت دریافت نسخه کاغذی این کتاب به تعداد مورد نظر، از طریق فرم روبرو یا تماس با واحد اداری شرکت ویرا پژوهان پویا به شماره تماس ٨٨۶٩٧٠٠٢، سفارش خود را ثبت نمایید.

راهنمای خرید کتاب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید