مجموعه قوانین و مقررات حمایتی از سازندگان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی​​​​​​​

صاحب اثر:
انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

 تدوین و تنقیح:
سعید جلالی

ناشر:
جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر
​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​سال چاپ:
دی‌ماه ۱۳۹۱

معرفی کتاب

دریافت مقدمه کتاب

سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی عمومی در فضای مجازی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دهه گذشته با شتاب زیادی درکشور گسترش یافته ‌است. انجمن‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در این زمینه فعالیت‌های ارزشمندی را به انجام رسانده‌اند و اکنون جستجوی جویندگان فارسی زبان در فضای اینترنت برای دستیابی به اطلاعات عمومی و تا حدودی تخصصی با حجم قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با گذشته‌ای نه چندان دور، مواجه می‌شود. انتشار کتب و نشریات در این زمینه نیز با ظهور صنعت نرم‌افزار و تولیدات چندرسانه‌ای- به رغم مشکلات موجود در صیانت از مالکیت فکری- ابعاد وسیع‌تری بخود گرفته است.
گسترش آگاهی و دسترسی فعالان اقتصادی، مدیران، دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان و صاحبنظران صنعتی به مجموعه منسجمی از قوانین، مقررات و ضوابط ناظر بر حیطه فعالیت آنها، زمینه‌ساز کاهش خطاهای تصمیم‌گیری و هزینه‌های مبادله در فعالیت‌های آنان می‌گردد. در این راه گام‌هایی برداشته شده است که نیازمند استمرار و روزآمدسازی است. به ویژه آنکه در سالهای اخیر، نقاط عطف مهمی در فضای قوانین و مقررات اقتصادی کشور رخ داده است که مهمترین آنها ابلاغ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و تصویب قانون اجرای آن، ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه پنجم و تصویب قانون برنامه پنجم توسعه، قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات و اخیرا تویب قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات‌های مستقیم است.
انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، استصنا، برآن شد تا نسبت به تهیه مجموعه جدید و بازنگری‌ شده‌ای از مجموعه قوانین و مقررات مورد نیاز گروه، جهت سازندگان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اقدام نماید.​​​​​​​

خواهشمند است جهت دریافت نسخه کاغذی این کتاب به تعداد مورد نظر، از طریق فرم روبرو یا تماس با واحد اداری شرکت ویرا پژوهان پویا به شماره تماس ٨٨۶٩٧٠٠٢، سفارش خود را ثبت نمایید.

راهنمای خرید کتاب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید